Risiko Tulen untuk memberi ganjaran Sistem perdagangan - 1 hingga 3- Entri rawak sepenuhnya - Page 2
Halaman 2 daripada 1137 FirstFirst 1234 ... TerakhirTerakhir
Results 11 to 20 of 61

Thread: Risiko Tulen untuk memberi ganjaran Sistem perdagangan - 1 hingga 3- Entri rawak sepenuhnya

  1. #11
    Salah satu benang yang lebih menarik yang saya temui kebelakangan ini. Saya akan berminat untuk melihat bagaimana 'percubaan' anda berjalan. Semoga berjaya!

  2. #12
    Dagangan 17 tue 1 Ogos, 8:31 malam gbpusd menjual 1.5532 dadu gulung 6 dan 5

  3. #13
    Quote Originally Posted by ;
    Sama ada trend atau tidak tidak penting, melainkan trend adalah garis lurus menyerong dalam satu arah untuk jangka masa yang lama. Itulah satu-satunya jenis pasaran bukan rawak yang akan membuktikan ini menguntungkan. Dalam cara yang dibayangkan oleh threadstarter : 50/50 sama ada kita masuk dalam trend, tetapi 3x ganjaran, 1x risiko...oleh itu menguntungkan. Sama ada pasaran benar-benar bergerak secara rawak atau tidak adalah perkara yang dipertikaikan. Ia perlu bergerak secara tidak rawak dengan cara yang sangat tertentu untuk membuat teorinya berfungsi. 3 orang telah menyenaraikan matematik di sebalik ini sekarang, dan kesemua 3 telah ditolak...
    LOL LOL Saya faham matematik lol apa yang saya lihat ialah RRR yang hebat dengan trend boleh mengatasi matematik TETAPI sekali lagi matematik ... matematik yang anda cuba sediakan peraturan dalam permainan yang telah ditetapkan semoga berjaya Cheers Teb

  4. #14
    Dagangan 16 Selasa 1 Ogos, 7:55 malam Audusd menjual 1.0521 dadu gulung 4 dan 5

  5. #15
    Hai Teb, Teruskan, ia masuk akal bagi saya. saya ikut. salam hormat

  6. #16
    Hai , saya perasan ralat kecil pada catatan pertama: Trade 14 tue 31 Julai, 7:40 am usdusd jual 1.2275 (dadu gulung 1 dan 6) Cheers Ati PS: juga post #129

  7. #17
    Sama ada trend atau tidak tidak penting, melainkan trend adalah garis lurus menyerong dalam satu arah untuk jangka masa yang lama. Itulah satu-satunya jenis pasaran bukan rawak yang akan membuktikan ini menguntungkan. Dalam cara yang dibayangkan oleh threadstarter : 50/50 sama ada kita masuk dalam trend, tetapi 3x ganjaran, 1x risiko...oleh itu menguntungkan. Sama ada pasaran benar-benar bergerak secara rawak atau tidak adalah perkara yang dipertikaikan. Ia perlu bergerak secara tidak rawak dengan cara yang sangat tertentu untuk membuat teorinya berfungsi. 3 orang telah menyenaraikan matematik di sebalik ini sekarang, dan kesemua 3 telah ditolak kerana mereka nampaknya tidak memahami cara aliran itu berfungsi. Atas sebab tertentu, hanya memahami misteri pasaran, dan ini mengatasi berabad-abad pemahaman kita tentang matematik.

  8. #18
    Untuk menjadikannya benar-benar rawak, mengapa tidak menggunakan idea ganjaran risiko 1-3 tetapi mengambil perdagangan kedua-dua belah pihak. Contohnya beli dan jual AUD pada masa yang sama (ambil dua dagangan berbeza), dan kedua-dua masa menggunakan hentian 50 pip dengan sasaran 150 pip. Saya berani mengatakan bahawa dalam jangka masa panjang anda tidak akan mencapai pulangan modal tetapi sebaliknya anda akan jatuh. Sebab untuk ini ialah ganjaran risiko bukanlah kunci, tetapi pengurusan wang adalah. Oleh itu, masuk akal untuk tidak mempunyai sasaran yang ditetapkan untuk setiap dagangan yang diambil tetapi mempunyai sasaran anda sebelum tahap sokongan atau rintangan utama atau keluar jika anda mendapat isyarat lawan. Kadang-kadang ia mungkin 1-3, tetapi kadang-kadang ia mungkin hanya 1-2 atau 1-1.

  9. #19
    Quote Originally Posted by ;
    ini adalah satu kesilapan untuk menganggap entri rawak dapat duit... entri rawak hanya akan untung jika hasil model risiko dapat duit... .
    anda faham itulah hakikatnya!!

  10. #20
    Dagangan 15 tue 31 Julai, 929 malam eurusd menjual 1.2281 lemparan dadu di mana 2 dan 6

Kebenaran Posting

  • Anda tidak boleh menghantar thread baru
  • Anda tidak boleh membalas kiriman
  • Anda tidak boleh mengedit siaran anda
  • Anda tidak boleh menyiarkan lampiran
  •  
  • Kod BB Hidup
  • Smilies Hidup
  • Kod [IMG] adalah Hidup
  • Kod [VIDEO] adalah Hidup
  • Kod HTML Tidak Hidup
Polisi Kuki
We use cookies to store session information to facilitate remembering your login information, to allow you to save website preferences, to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.