Bagaimana untuk mengetahui jika broker ditutup hari sebelumnya?
Results 1 to 3 of 3

Thread: Bagaimana untuk mengetahui jika broker ditutup hari sebelumnya?

  1. #1
    Sepanjang tempoh cuti Krismas, beberapa EA saya masuk ke transaksi yang mereka tidak perlu kerana broker saya menutup platform untuk cuti bank pertengahan minggu bersama-sama juga EA saya tidak dikodkan dengan ini.

    Pada satu, saya mencari setiap hari di dalam lilin. Saya diskaun hari Ahad sebagai broker hanya dibuka selama beberapa jam dan begitu kemungkinan lilin telah meningkat. Walau bagaimanapun, ia tidak kelihatan untuk melihat sama ada Rabu bercuti.

    Saya ingin mencari ujian (beberapa kod) yang akan memberitahu saya jika hari sebelum itu bercuti! .

    Saya tidak boleh berfikir bagaimana untuk melakukan ini supaya sebarang bantuan akan dihargai.

  2. #2

    Quote Originally Posted by ;
    Selama tempoh bercuti Krismas sebahagian daripada EA saya masuk ke urus niaga mereka tidak seharusnya kerana broker saya menutup platform untuk mendapatkan cuti bank pertengahan minggu bersama dengan EA saya tidak dikodkan untuk ini. Pada satu, saya mencari lilin dalaman harian. Saya mengabaikan hari Ahad sebagai broker hanya dibuka selama beberapa jam dan peluang untuk lilin meningkat. Walau bagaimanapun, sama ada Rabu adalah percutian, ia tidak kelihatan untuk mengetahui. Saya ingin mencari penilaian (beberapa kod) yang akan memberitahu saya pada hari sebelum bercuti! . Saya tidak boleh berfikir bagaimana untuk melakukannya ...
    Tidakkah anda boleh mengira jumlah bar H1 untuk tarikh hari yang lalu?

  3. #3

    Quote Originally Posted by ;
    Tidakkah anda mengira jumlah pub H1 untuk tarikh hari sebelumnya?
    Atau ... Mencetak Kod int MidnightBar, Index = 0; bool KemarinWasAHoliday = false; MidnightBar = iBarshift (NULL, PERIOD_H1, Midnight (TimeCurrent ())); Indeks = MidnightBar 1; (MidnightBar 24) jika Midnight (iTime (NULL, PERIOD_H1, Index))! Midnight (TimeCurrrent ()) - (PERIOD_D1 * 60)) SemalamWasAHoliday = true; pecah; Indeks ; datetime Midnight (tarikh Tarikh) kembali (Tarikh - (Tarikh% (PERIOD_D1 * 60))); Awas: tidak disusun bukannya dianalisis ...

Kebenaran Posting

  • Anda tidak boleh menghantar thread baru
  • Anda tidak boleh membalas kiriman
  • Anda tidak boleh mengedit siaran anda
  • Anda tidak boleh menyiarkan lampiran
  •  
  • Kod BB Hidup
  • Smilies Hidup
  • Kod [IMG] adalah Hidup
  • Kod [VIDEO] adalah Hidup
  • Kod HTML Tidak Hidup
Polisi Kuki
We use cookies to store session information to facilitate remembering your login information, to allow you to save website preferences, to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.