apa yang anda fikir meletakkan wang ke dalam dow
Halaman 1 daripada 1133 123 TerakhirTerakhir
Results 1 to 10 of 24

Thread: apa yang anda fikir meletakkan wang ke dalam dow

  1. #1
    Sejak dow turun kira-kira 2500 dalam 8 bulan terakhir atau apa sahaja yang tidak akan menjadi idea yang baik untuk dimasukkan ke dalam pembelian yang besar untuk itu sekarang kerana ada peluang yang sangat baik bahawa ia akan kembali ke mana ia akhirnya.

  2. #2
    Saya harap ini bukan satu lagi membeli dan harapan egy. Saran saya adalah untuk membuka satu pilihan pilihan. Memandangkan perubahan yang kononnya datang dengan adminiion Obama, saya akan mengharapkan ayunan gergasi di Dow.

  3. #3
    Memandangkan pembentukan jarak ketat itu kemungkinan besar kita akan melihat pelarian tidak lama lagi.

  4. #4
    ya seperti yang anda fikir ada sebenarnya kemungkinan bahawa dow wont hampir normal pada paling terkini 3 tahun akan datang.

  5. #5
    Ya, ada peluang. Maksud saya WTF adalah normal?

  6. #6
    Pastikan anda menyelidik syarikat-syarikat politik yang betul yang mempunyai pelobi yang kuat bekerja dengan geng Obama.

  7. #7

    Quote Originally Posted by ;
    Sejak dow turun kira-kira 2500 dalam 8 bulan terakhir atau apa sahaja yang tidak akan menjadi idea yang baik untuk dimasukkan ke dalam pembelian yang besar untuk itu sekarang kerana ada peluang yang sangat baik bahawa ia akan kembali ke mana ia akhirnya.
    YM telah jatuh 600 mata dalam seminggu sejak anda menghantar egy anda memberitahukan saya pada masa akan datang anda akan cuba untuk memilih bahagian bawah jadi saya boleh mengambil sisi yang berlawanan dari perdagangan anda. memilih bahagian bawah dalam YMEs adalah permainan mug 'pada saat imho, masih ada banyak ruang yang tersisa untuk kelemahan

  8. #8
    Lihat mengapa derivatif bermain kelihatan lebih baik sekarang? Kami tidak dapat meramalkan arah dengan baik pada masa ini, tetapi kami tahu apa yang berlaku, ia akan menjadi besar.

  9. #9

    Quote Originally Posted by ;
    Lihat mengapa derivatif bermain kelihatan lebih baik sekarang?
    Pada jangka masa panjang, ya. Kebimbangan saya ialah ketika saya menyemak harga pilihan, harga mogok sudah mempunyai volatilitas tersirat tinggi.

  10. #10
    The Aussie ASX jatuh dari sekitar 6500 ke 3300, saya menunggu untuk pulih sekurang-kurangnya satu pertiga sebelum saya membeli beberapa saham. Saham kepada saya adalah tempat untuk menyimpan wang tunai, bukan untuk membuat keuntungan modal yang besar. Ini bermakna saya tidak merasakan keperluan untuk mencuba dan memilih bahagian bawah dan tidak akan merasakan bahawa saya telah hilang jika saya terlepas perhimpunan secara tiba-tiba. Membeli kualiti yang baik di atas 20 syarikat dan memegang selama bertahun-tahun adalah rancangan saya ... FX adalah di mana wang tunai akan datang untuk membeli saham-saham ini.

Kebenaran Posting

  • Anda tidak boleh menghantar thread baru
  • Anda tidak boleh membalas kiriman
  • Anda tidak boleh mengedit siaran anda
  • Anda tidak boleh menyiarkan lampiran
  •  
  • Kod BB Hidup
  • Smilies Hidup
  • Kod [IMG] adalah Hidup
  • Kod [VIDEO] adalah Hidup
  • Kod HTML Tidak Hidup
Polisi Kuki
We use cookies to store session information to facilitate remembering your login information, to allow you to save website preferences, to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.