Perdagangan Micro G3P
Results 1 to 6 of 6

Thread: Perdagangan Micro G3P

  1. #1
    Ini hanya jurnal peribadi saya untuk memantau kemajuan saya. Saya mula berdagang FX kira-kira dua bulan yang lalu dan saya hanya mencapai titik di mana saya mempunyai sistem yang kukuh dan saya membuat keuntungan yang konsisten. Ini boleh menjadi akaun mikro dan saya menggunakannya sebagai alat pembelajaran sebelum bergerak ke mini atau standard.

    Matlamat saya ialah 10-15% keuntungan seminggu sambil mengkompaun keuntungan saya dan menjaga risiko 2-3% berdasarkan jumlah ekuiti akaun saya. Saya boleh menambah dana semasa saya pergi dan saya akan melihat apabila saya menambah mereka.

    Rancangan:
    Imbangan Permulaan Akaun Mikro $ 150
    RisikoGanjaran; 1: 1, max risiko 2% daripada baki akaun bagi setiap perdagangan
    Saya akan mensasarkan sekurang-kurangnya keuntungan 2% setiap hari dan juga mempunyai spreadsheet untuk mengarahkan saya dalam sasaran harian saya

    Pengkompaunan:
    setiap minggu saya akan meningkatkan risiko saya terhadap baki akaun saya untuk mengekalkan risiko 2 peratus sehingga titik di mana saya boleh meningkatkan risiko kepada 3%.

    Selepas saya mencapai $ 1000 saya akan meningkatkan risiko kepada 3%.
    Apabila saya mencapai baki akaun lebih dari $ 2000, saya akan menarik balik 10 peratus untuk cara membayar sendiri untuk kerja keras saya.

    Perdagangan:

    Saya hanya akan berdagang dengan penarik balik fad mengenai carta 5 min pada beberapa pasangan yang berbeza dengan penyebarannya di bawah 3.0

    matlamat keuntungan adalah 10-20 pips setiap dagangan

    Disiplin - yang pasti merupakan bahagian yang paling sukar untuk saya secara peribadi.

    Perdagangan dengan kecenderungan !!

    Ikuti Peraturan Perdagangan dengan surat-menyurat, tidak ada kelabu. Jika tidak ada, maka jangan cuba memaksanya, tiada persediaan, tiada pintu masuk. . .tiada pengecualian!

    Pemeliharaan Modal, potong kerugian sebaik sahaja mereka berkembang, jangan biarkan ia berjalan dengan harapan pemulihan.

    Sentiasa ketahui di mana tahap Perkhidmatan dan rintangan sebelum melakukan perdagangan.

    Jangan beli hanya di bawah rintangan atau menjual hanya melalui perkhidmatan.

  2. #2
    2 Lampiran Saya mula menjejaki minggu lepas ini supaya saya bermula di sini dengan baki pembukaan 4/19/11 $ 152.31, matlamat saya 4/27/11 ialah $ 168.92 dan saya kini pada $ 167.52 seperti yang dapat dilihat oleh beberapa daripada perdagangan terakhir saya hari ini, saya memecahkan peraturan saya tentang tidak memaksa apa yang tidak di sana, saya melakukannya pula dan ia menanggung saya.


  3. #3
    Kasar. Saya mesti tahu lebih baik daripada mengelakkan hari berita berat. Saya juga mendapat bodoh dan tidak mengikuti program perdagangan saya dan saya memberi pampasan kepadanya. Saya telah turun ke $ 153 sebelum tetapi kembali ke program dan saya cukup sasaran untuk sasaran sekarang: $ 168.92, Imbangan Semasa: $ 166.47 perdagangan hari ini: 15 merosot: 5 menang: 10, walaupun beberapa lebih seperti istirahat minimum sasaran esok $ 172.30

  4. #4
    Melebihi target saya $ 172.30 sekarang untuk total baki $ 175.39 perdagangan yang diambil sekarang: 5 menang: 4 63.8 pips, pengurangan 2 pips

  5. #5
    1 Lampiran membuat beberapa pips malam ini. Sebilangan keuntungan yang lebih kecil di bawah $ 1 adalah saya.

  6. #6
    1 Lampiran yang merupakan salinan spreadsheet saya yang saya gunakan untuk matlamat harga saya
    https://www.justgetforex.com/attachm...1261781428.xls

Kebenaran Posting

  • Anda tidak boleh menghantar thread baru
  • Anda tidak boleh membalas kiriman
  • Anda tidak boleh mengedit siaran anda
  • Anda tidak boleh menyiarkan lampiran
  •  
  • Kod BB Hidup
  • Smilies Hidup
  • Kod [IMG] adalah Hidup
  • Kod [VIDEO] adalah Hidup
  • Kod HTML Tidak Hidup
Polisi Kuki
We use cookies to store session information to facilitate remembering your login information, to allow you to save website preferences, to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.